Ви зараз переглядаєте EURO 5 інвестує в сервіс майбутнього!
  • Категорія запису:Новини

Цього тижня сервіс-менеджерка нашої компанії Ольга Хрущ пройшла навчання у Школі сервісу для топів від Kyiv-Mohyla Business School (KMBS). Це інтенсивна програма для лідерів, які розбудовують сервіс на рівні культури та стратегічного розвитку бізнесу.
На тренінгу розглядалися питання:

Як сервіс впливає на довіру та лояльність клієнтів?
Як топменеджери можуть формувати сервісну культуру компанії?
Як правильно підбирати та утримувати «людей із сервісом у ДНК»?

Тренінг провела авторка Школи сервісу для топів Анастасія Владичинська Anastasia Vladychynska – єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США). Викладачка навчалася в Інституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, створюючи підходи до сервісу для компаній майбутнього.
Щиро дякуємо спікерці та KMBS за цікаву і корисну програму навчання!
EURO 5 має чіткий фокус на створенні унікального клієнтського досвіду. Ми не просто продаємо пальне – ми піклуємося про комфорт, якість і сервіс, що перевищує очікування наших клієнтів. Постійне навчання та розвиток команди – один із ключових пріоритетів компанії. Адже саме від професійності наших співробітників залежить ефективність всієї мережі EURO 5.
Ми продовжуємо вдосконалювати стандарти обслуговування, щоб кожен клієнт відчував: EURO 5 – це сервіс, до якого хочеться повертатися!